یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

نظر منتقدان درباره بازی Diablo 4 | بهترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت تابه‌امروز

  • کد خبر: ۱۶۷۱۴۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
نظر منتقدان درباره بازی Diablo 4 | بهترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت تابه‌امروز
سایت‌ها و رسانا‌های معتبر نمرات و نقدهای بازی دیابلو ۴ (Diablo 4) را منتشر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز - به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Diablo IV منتشر شده است و شاهد بازخورد‌های بسیار خوب منتقدان از جدیدترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت هستیم.

بلیزارد اینترتینمنت، با عرضه و ساخت سه نسخه مختلف از این بازی توانست مخاطب‌های بسیاری را به بازی‌های لوت محور جذب کند. همچنین سازنده‌های مختلف با الهام از ساختار لوت‌های دیابلو، محصولات خود را توسعه دادند تا بتوانند تجربه‌ سرگرم‌کننده‌ای را ارائه دهند. این در حالی است که بلیزارد اینترتینمنت در سال‌های اخیر آن‌چنان وضع مناسبی ندارد و نتوانست همانند گذشته نظر مخاطبان را به‌خود جلب کند.

بااین‌حال نمی‌توان منکر این شد که Diablo IV یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران، مخصوصا علاقه‌مندان به این سری است و کمتر از یک هفته دیگر هم عرضه می‌شود. اولین بتای بازی، مشکلات سرور داشت و بسیاری از کاربران قادر به تجربه بازی نبودند. اما در جریان دومین بتای بازی مشکلات تاحد زیادی رفع شد و توانست تجربه‌ی خوب و لذت‌بخشی را دراختیار مخاطبان قرار دهد.

میانگین امتیازات بازی در دسترس قرار گرفته است و شاهد بازخورد‌های فوق‌العاده خوب منتقدین از دیابلو ۴ هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان Diablo IV را در بخوانید.

ویندوز سنترال: ۱۰۰ از ۱۰۰

ساده بگویم، Diablo IV شاید بهترین ساخته بلیزارد اینترتینمنت تابه‌امروز باشد و میراث محکمی است که می‌توان با آن زندگی کرد. داستانی بی‌نقص که با آرت‌های خیره‌کننده ترکیب شده، یک محصول پولیش شده، گیم‌پلی بدون باگ و در بالای این موارد، شخصی‌سازی بی حد و مرز ساختار مبارزات به‌همراه ده‌ها یا شاید صدها ساعت محتوا که در دسترس شما هستند. احتمالا Diablo IV پس از World of Warcraft، موثرترین و مهم‌ترین بازی بلیزارد باشد. به خودتان لطف کرده و بدون ذره‌ای اطلاعات و تماشای ویدیو از بازی به‌سراغ آن بروید، حتی اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک نیستید. اطمینان می‌کنم که ناامید نخواهید شد.

توئین‌فینیت: ۹۰ از ۱۰۰

نمی‌توانم اغراق کنم که چقدر لحظه‌به‌لحظه تجربه Diablo IV لذت‌بخش است. به‌لطف ارش تکرار بالایی که کلاس‌های بازی و خلق شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی که این کلاس‌ها دراختیار مخاطب قرار می‌دهند، دیابلو 4 حس و حال یک بازگشت واقعی برای این مجموعه را القا می‌کند.

نظر منتقدان درباره بازی Diablo ۴ | داراری بهترین عناصر نسخه‌های پیشین

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰

سرعتی که حاصل از تلاش شما برای کشتن دسته‌ها و جمعیت بسیاری از دشمن است تا اسلحه و لباس‌های جنگی خارق‌العاده را کسب کنید، به‌راحتی قابل شکست نیست.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

درحال حاضر Diablo IV نمی‌تواند از مقایسه شدن با نسخه‌های پیشین خود فرار کند. اما، با آگاهی کامل از این موضوع که چه المان‌هایی باعث موفقیت یا عدم موفقیت سایر نسخه‌های این سری شده، ساخته شده است. این بازی بیانگر رویکردی اندازه‌گیری شده و دقیق از ترکیب المان‌های بسیاری از نسخه‌های پیشین است که در یک سیستم قرار گرفته است. سیستمی که حس و حال یک استاندارد جدید برای بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی را القا می‌کند. تمامی موارد ذکر شده ترکیب شده با بنچمارکی جدید در قصه‌گویی این مجموعه و پایه‌ و اساس روان و خوب در روایت برای شروع هر ماجراجویی جدید و به‌راحتی می‌توانم به Diablo IV به‌عنوان محصولی نگاه کنم که تا مدت‌ها به‌صورت معمول وارد آن شده و به بازی کردن مشغول می‌شوم.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

برای هواداران این سری، Diablo IV یک محصول متقاعد کننده برای بازگشت و تبدیل آن به بازی اصلی برای تجربه است. برای سایر کاربران، وجود پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و المان‌های لایو سرویس، سنگینی بسیاری روی این فرمول نقش‌آفرینی و اکشن موفق می‌کند.

Diablo ۴ در روز ۱۶ خرداد برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->